
BRAIN STORM PROJECT
FAKTY o nastolatkach i edukacji:
nastolatki mają dużą potrzebę nawiązywania kontaktów, aby spędzić czas z rówieśnikami, nastolatki widują się najczęściej w galeriach handlowych (wg raportu Natalii Hatalskiej "Gen Z: jak zrozumieć dziś generację jutra")
nastolatki chcą pracować w dużych firmach / korporacjach, twierdzą, że dzięki temu będą mieć jasno określoną ścieżkę kariery, możliwość rozwoju oraz przełożonego / mentora, który wskaże im najlepszą drogę (wg raportu Accenture "Gen Z Rising" )
edukacja państwowa nie zaspokaja potrzeb uczniów i ich rodziców, rośnie liczba uczniów edukacji domowej, głównym problemem jest stałe przebywanie w domu - edukacja mogłaby odbywać się w innym miejscu, poza domem (wg ankiety przeprowadzonej przez Świetlice pasji)
BRAIN STORM PROJECT to:
edukacja na najwyższym poziomie (m.in. badanie rynku, project management, projektowanie opakowań, strona www / sklep internetowy, marketing, sprzedaż, media społecznościowe, wystąpienia publiczne, negocjacje)
program dla osób w wieku 14-18, start - wrzesień 2020 | koniec - czerwiec 2021
spotkania inspiracyjne z profesjonalistami, praktykami i pasjonatami
realizacja projektów, których celem jest rozwiązanie problemu postawionego przez firmę Partnera.
W programie Brain Storm Project mogą wziąć udział nastolatki, które w etapie I wypełnią formularz zgłoszeniowy online (już niebawem!) i uzasadnią dlaczego to właśnie oni powinni uczestniczyć w projekcie. Do etapu II zapraszane są wybrane osoby, które wezmą udział w rozmowie z organizatorami (video rozmowa lub spotkanie w Warszawie).
Naszym celem jest umożliwienie udziału w Brain Storm Project wszystkim nastolatkom, bez względu na ich status społeczny. Zapraszamy Partnerów do udziału w tym projekcie!
OFERTA DLA PARTNERÓW:
Obecność Partnera podczas wydarzenia inauguracyjnego i podsumowującego projekt:
-
logotyp wyświetlany na ekranach logotyp na ściance sponsorskiej
-
logotyp na zaproszeniach drukowanych i online
-
możliwość emisji materiałów promocyjnych Partnera przed wydarzeniem
-
logotyp na dyplomach
-
zapowiedź Partnera przez osobę prowadzącą wydarzenie
-
dokumentacja fotograficzna z obecności Partnera
-
logotyp w mailingu do uczestników wydarzenia z podziękowaniem za udział w wydarzeniu
-
możliwość przekazania materiałów promocyjnych Partnera dla uczestników (ok 100 sztuk)
-
możliwość ekspozycji materiałów promocyjnych Partnera w trakcie wydarzenia (3x3m)
-
udział w wydarzeniu inauguracyjnym i podsumowującym w Warszawie (3 miejsca).
Obecność Partnera w komunikacji projektu:
1. min. 10 postów wraz z logotypem Partnera na profilu organizatora na FB oraz na Instagramie
2. mailing wysyłany do uczestników spotkań
3. materiał informujący o zaangażowaniu Partnera w projekt zamieszczony na stronie organizatora
4. wypowiedź przedstawiciela Partnera w filmie promocyjnym.
Oferta obejmuje także:
1. możliwość wskazania ekspertów z firmy Partnera do udziału w projekcie w roli prowadzących spotkania / warsztaty (do uzgodnienia z organizatorem)
2. udostępnienie powierzchni na spotkania dla nastolatków w siedzibie firmy Partnera
3. wskazanie problemu do rozwiązania, nad którym nastolatki będą pracować w trakcie warsztatów
4. zapewnienie nagrody dla zwycięskiej drużyny w postaci np. stażu w firmie Partnera (ok 5 osób)
Porozmawiajmy!
Chcesz otrzymać pełną ofertę - napisz do nas!
Eliza Wójcik | hello@swietlicepasji.pl | 509 505 722