top of page
  • LinkedIn - Czarny Krąg
  • Czarny YouTube Ikona
  • Czarny Facebook Ikona

BRAIN STORM PROJECT

FAKTY o nastolatkach i edukacji:

 

nastolatki mają dużą potrzebę nawiązywania kontaktów, aby spędzić czas z rówieśnikami, nastolatki widują się najczęściej w galeriach handlowych (wg raportu Natalii Hatalskiej "Gen Z: jak zrozumieć dziś generację jutra")

 

nastolatki chcą pracować w dużych firmach / korporacjach, twierdzą, że dzięki temu będą mieć jasno określoną ścieżkę kariery, możliwość rozwoju oraz przełożonego / mentora, który wskaże im najlepszą drogę (wg raportu ​Accenture "Gen Z Rising" )

 

edukacja państwowa nie zaspokaja potrzeb uczniów i ich rodziców, rośnie liczba uczniów edukacji domowej, głównym problemem jest stałe przebywanie w domu - edukacja mogłaby odbywać się w innym miejscu, poza domem (wg ankiety przeprowadzonej przez Świetlice pasji)

BRAIN STORM PROJECT to:

 

edukacja na najwyższym poziomie (m.in. badanie rynkuproject managementprojektowanie opakowaństrona www / sklep internetowymarketingsprzedażmedia społecznościowewystąpienia publiczne, negocjacje)

 

program dla osób w wieku 14-18, start - wrzesień 2020 | koniec - czerwiec 2021

 

spotkania inspiracyjne z profesjonalistami, praktykami i pasjonatami

 

realizacja projektów, których celem jest rozwiązanie problemu postawionego przez firmę Partnera.

W programie Brain Storm Project mogą wziąć udział nastolatki, które w etapie I wypełnią formularz zgłoszeniowy online (już niebawem!) i uzasadnią dlaczego to właśnie oni powinni uczestniczyć w projekcie. Do etapu II zapraszane są wybrane osoby, które wezmą udział w rozmowie z organizatorami (video rozmowa lub spotkanie w Warszawie).

Naszym celem jest umożliwienie udziału w Brain Storm Project wszystkim nastolatkom, bez względu na ich status społeczny. Zapraszamy Partnerów do udziału w tym projekcie​!

OFERTA DLA PARTNERÓW:

        Obecność Partnera podczas wydarzenia inauguracyjnego i podsumowującego projekt:

  1. logotyp wyświetlany na ekranach logotyp na ściance sponsorskiej

  2. logotyp na zaproszeniach drukowanych i online

  3. możliwość emisji materiałów promocyjnych Partnera przed wydarzeniem

  4. logotyp na dyplomach

  5. zapowiedź Partnera przez osobę prowadzącą wydarzenie

  6. dokumentacja fotograficzna z obecności Partnera

  7. logotyp w mailingu do uczestników wydarzenia z podziękowaniem za udział w wydarzeniu

  8. możliwość przekazania materiałów promocyjnych Partnera dla uczestników (ok 100 sztuk)

  9. możliwość ekspozycji materiałów promocyjnych Partnera w trakcie wydarzenia (3x3m)

  10. udział w wydarzeniu inauguracyjnym i podsumowującym w Warszawie (3 miejsca).

        Obecność Partnera w komunikacji projektu:

1. min. 10 postów wraz z logotypem Partnera na profilu organizatora na FB oraz na Instagramie

2. mailing wysyłany do uczestników spotkań

3. materiał informujący o zaangażowaniu Partnera w projekt zamieszczony na stronie organizatora

4. wypowiedź przedstawiciela Partnera w filmie promocyjnym.

       Oferta obejmuje także:

1. możliwość wskazania ekspertów z firmy Partnera do udziału w projekcie w roli prowadzących spotkania / warsztaty (do uzgodnienia z organizatorem)

2. udostępnienie powierzchni na spotkania dla nastolatków w siedzibie firmy Partnera

3. wskazanie problemu do rozwiązania, nad którym nastolatki będą pracować w trakcie warsztatów

4. zapewnienie nagrody dla zwycięskiej drużyny w postaci np. stażu w firmie Partnera (ok 5 osób)

Porozmawiajmy! 

Chcesz otrzymać pełną ofertę - napisz do nas!

Eliza Wójcik | hello@swietlicepasji.pl | 509 505 722

bottom of page